Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
"Nej! Det vill du inte. Jag ser att något är fel." säger jag och tittar på henne.
25 okt, 2015 08:16
|
|
Borttagen
|
"Jo det vill jag, du fattar ju ingenting!"
25 okt, 2015 08:21
|
|
Borttagen
|
"Jo, det gör jag! Det är något! Något som du vägrar berätta!" skrek jag nit henne.
25 okt, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
"Du, om 6 månader kommer jag ligga nedgrävd i jorden,d död!" Skrek jag åt honnom och sprang iväg.
26 okt, 2015 10:02
|
|
Borttagen
|
Jag sprang efter. "Om sex månader?" frågade jag och andades fort.
26 okt, 2015 12:42
|
|
Borttagen
|
"Ja, och som om att du skulle bry dig!" Jag sprang in på en tvärkoridår.
26 okt, 2015 13:00
|
|
Borttagen
|
Jag sprang efter. "Ja! Jag bryr mig! Du är min syster! Och du ska inte dö! Varför skulle du dö om sex månader?" frågade jag och hade mina händer på hennes axlar.
26 okt, 2015 13:07
|
|
Borttagen
|
"Du vet, moster Ast's sjukdom...." snyftade jag medan jag fortsatte att gå framåt.
(Hon är död Altså. . Moster Ast)
26 okt, 2015 14:55
|
|
Borttagen
|
"Ja, hon har dött!" sa jag och var ledsen inombords.
26 okt, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
"Jag, typ har den..." Säger jag snyftade
26 okt, 2015 18:50
|
Du får inte svara på den här tråden.