Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Haha tack KossanBerta för att du förklarar för mina läsare xD
__________________________________________ Skriket slutade lika plötsligt som det börjat men det ekade fortfarande i mitt huvud. Jag ville springa mot platsen där det kom ifrån men mina ben ville inte lyda mig. Några sekunder gick och jag kunde röra mina ben igen. Jag hade självklart blivit förlamad av skräck. Jag sprang mot dörren ut ur tältet. När jag stog utanför tittade jag mig omkring och lyssnade. Allt var helt tyst förutom vingslagen från några ugglor och ljudet från vinden som ven i trädens grenar. Förhoppningsvis hade jag bara inbillat mig skriket. Jag tänkte precis vända tillbaka in i tältet då jag hörde ljudet igen. Denna gången sprang jag direkt mot ljudet utan några somhälst problem. Men precis som förra gången varade bara ljudet i knappt en sekund. Det var inte tillräckligt för att jag skulle kunna hitta till platsen som det kom från. Jag stog helt stilla och tvekade. Skulle jag gå tillbaka eller fortsätta. Jag lyssnade, inget ljud av skrik. Jag vände tillbaka och gick mot tältet. När jag gick in genom dörren fick jag syn på paketet. Jag slet av pappret och såg en bok. "Festmåltider på en minut -- rena trolleriet" läste jag på bokpärmen. Så bra, nu kanske jag skulle kunna läsa om hur jag fixade mat. 5 jun, 2011 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Haha tack KossanBerta för att du förklarar för mina läsare xD __________________________________________ Skriket slutade lika plötsligt som det börjat men det ekade fortfarande i mitt huvud. Jag ville springa mot platsen där det kom ifrån men mina ben ville inte lyda mig. Några sekunder gick och jag kunde röra mina ben igen. Jag hade självklart blivit förlamad av skräck. Jag sprang mot dörren ut ur tältet. När jag stog utanför tittade jag mig omkring och lyssnade. Allt var helt tyst förutom vingslagen från några ugglor och ljudet från vinden som ven i trädens grenar. Förhoppningsvis hade jag bara inbillat mig skriket. Jag tänkte precis vända tillbaka in i tältet då jag hörde ljudet igen. Denna gången sprang jag direkt mot ljudet utan några somhälst problem. Men precis som förra gången varade bara ljudet i knappt en sekund. Det var inte tillräckligt för att jag skulle kunna hitta till platsen som det kom från. Jag stog helt stilla och tvekade. Skulle jag gå tillbaka eller fortsätta. Jag lyssnade, inget ljud av skrik. Jag vände tillbaka och gick mot tältet. När jag gick in genom dörren fick jag syn på paketet. Jag slet av pappret och såg en bok. "Festmåltider på en minut -- rena trolleriet" läste jag på bokpärmen. Så bra, nu kanske jag skulle kunna läsa om hur jag fixade mat. Varsegod! xD Jättebra som vanligt. :3 5 jun, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Ja bra!
5 jun, 2011 20:55 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Meeeeer !
Tips ! Skriv lite längre kapitel "She's buying the stairway to heaven" 5 jun, 2011 21:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha jag vet men jag har inte tid... Ville bara göra er nöjda.
5 jun, 2011 22:34 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Sure
"She's buying the stairway to heaven" 5 jun, 2011 22:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Mahah c: Men du Mayo, är det ok att jag kanske använder saker från vår " berättelse" ?
6 jun, 2011 00:09 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Vi tar de på medd
"She's buying the stairway to heaven" 6 jun, 2011 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Haha jag vet men jag har inte tid... Ville bara göra er nöjda. Jaja... Vi blev ju nöjda! 6 jun, 2011 08:50 |
|
Borttagen
|
S
SK SKR SKRIV SKRIV M SKRIV ME SKRIV MER SKRIV MERA SKRIV MER SKRIV ME SKRIV M SKRIV SKRI SKR SK S 6 jun, 2011 08:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen