Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Det du, sa jag kort.
5 maj, 2014 18:39 |
|
Lux
Elev |
- Din största svaghet? frågade jag.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
- Det du, sa jag kort.
5 maj, 2014 18:43 |
|
Lux
Elev |
- Din värsta fiende då? sa jag och log.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 18:46 |
|
Borttagen
|
- Det du, sa jag kort.
5 maj, 2014 18:46 |
|
Lux
Elev |
Jag skrattade lite.
- Vem kommer bli din värsta motståndare i trekampen då? Jag eller Hogwartsfjanten? frågade jag och log. Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
- Det du, sa jag kort.
5 maj, 2014 18:48 |
|
Lux
Elev |
- Varför svarar du inte på mina frågor? frågade jag argt.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
- För att du kommer bara använda det i mot mig, sa jag.
5 maj, 2014 18:51 |
|
Lux
Elev |
- Nä, jag är bara nyfiken, sa jag glatt.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen