PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Jag drog bak en slinga bakom örat och försökte sätta mig mer bekvämt, för kände mig lite.. Nej, väldigt obehaglig.
26 apr, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Sätter mig mittemellan John och Noah. Sorteringen börjar. Jag lyssnar knappt.
26 apr, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag tar upp brevet som mina föräldrar har skrivit till mig.
Jag läser det om och om igen och börjar gråta. 26 apr, 2014 19:47 |
|
kitto
Elev |
"Varför så blyg, gumman?" frågade jag helt off topic och kände att jag nästan såg rakt igenom henne via de vackra ögonen.
____________ Men vaaaaa? De var ju vid vagnarna ;__; 26 apr, 2014 19:47
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-26 kl. 19:48
|
|
Kim Potter
Elev |
26 apr, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag sitter själv i min vagn. Vi kommer upp till slottet och jag sätter mig ner vid Gryffindor bordet. Kim Potter kitto 26 apr, 2014 19:48
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-26 kl. 19:49
|
|
kitto
Elev |
Skrivet av Kim Potter: (Sitter dem inte i vagnarna? På väg till slottet liksom..? owo) Ja... :o De gjorde det. Choppa; Men man kan inte bara random tidshoppa ;w; 26 apr, 2014 19:48
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-26 kl. 19:50
|
|
Borttagen
|
Jag börjar äta och gömmer mig bakom mitt hår för att ingen ska se att jag gråter.
26 apr, 2014 19:50 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag sitter själv i min vagn. Vi kommer upp till slottet och jag sätter mig ner vid Gryffindor bordet. Kim Potter (aha ok).. __________ Jag satte mig vid matbordet och började leka med mitt hår, väntade på att sorteringen skulle sluta.
26 apr, 2014 19:50 |
|
Anne Potter
Elev |
"Blyg?", frågade jag honom, "Är det här blygt?"
Jag lutade mig fram igen, och kysste honom nu på läpparna. ![]()
26 apr, 2014 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen