Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
- Säg det iallafall, sade jag
28 apr, 2014 15:16
|
|
Borttagen
|
-Nej du sa inte vad du skulle säga,sa jag och log
28 apr, 2014 15:17
|
|
Borttagen
|
- Men det gör väl inget. Sade jag.
28 apr, 2014 15:19
|
|
Borttagen
|
-Haha jo,sa jag och blinkade
28 apr, 2014 15:20
|
|
Borttagen
|
- Men då säger ingen något då, sade jag och låtsades bli lite sur.
28 apr, 2014 15:23
|
|
Borttagen
|
-Okej..jag skulle fråga om..du har någon kille,sa jag och rodnade
28 apr, 2014 15:24
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvdet och skrattade lite.
- Vad tror du? Jag är typ värsta nörden, sade jag.
28 apr, 2014 15:27
|
|
Borttagen
|
Jag såg på henne.
-Nej du är ingen nörd!,sa jag
28 apr, 2014 15:27
|
|
Borttagen
|
Jag sken upp.
- Tycker du? Frgade jag.
28 apr, 2014 15:29
|
|
Borttagen
|
-Du är verkligen ingen nörd! ska jag vara ärlig så....,mumlade jag
28 apr, 2014 15:31
|
Du får inte svara på den här tråden.