Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ali frågade om det var meningen att sätta halva hogwarts i brand"
22 mar, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
- Jaha, sa jag.
22 mar, 2014 20:58 |
|
Alvenia
Elev |
- Min bror kommer kanske att dö och allt du gör är att sitta där och muttrar! Skrek jag.
_____________________ One Direction! ♥ 22 mar, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
"Han kommer inte dö" sa jag. "Om vi l¨åter honom vila repar han sig. Men jag tror vi måste sova nu också!"
22 mar, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
Jag går ut ur grottan.
22 mar, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mig ner och somnar nästan på en gång.
22 mar, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Och in i skogen.
22 mar, 2014 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag la mig ner bredvid Ali.
- Godnatt, sa jag. 22 mar, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Jag går hem till min lilla koja.
22 mar, 2014 21:05 |
|
Alvenia
Elev |
- Godnatt Julia, sade jag och somna
____________________________ One Direction! ♥ 22 mar, 2014 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen