Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 10:07
|
|
Borttagen
|
Efter en stund kommer en äldre kille in.
" Vi är framme snart, ni borde byta om, sa han.
Jag nickade. Han gick ut.
Jag skakade lätt på Victorias axel.
12 mar, 2014 10:09
|
|
Borttagen
|
"Ja, vad är det?" Frågar jag sömnigt.
12 mar, 2014 11:08
|
|
Borttagen
|
Jag log.
" Vi är framme snart, vi borde byta om, sa jag
12 mar, 2014 11:10
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 11:45
|
|
Borttagen
|
Jag log och reste mig försiktigt upp.
12 mar, 2014 11:57
|
|
Borttagen
|
Jag reser mig upp och tar ner min väska.
12 mar, 2014 16:29
|
|
Borttagen
|
Jag tog ner min väska och tog ut uniformen.
12 mar, 2014 16:33
|
|
Borttagen
|
"Ska du eller jag gå?" Frågar jag.
12 mar, 2014 16:35
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 16:36
|
Du får inte svara på den här tråden.