Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Jag såg argt på killen.
"Hallå, tänker du bara gå vidare?" säger jag och undrade varför han inte slog till honom på käften.
22 feb, 2014 22:41
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 22:41
|
|
Borttagen
|
"Inte ens säga något tasktigt tillbaka?" säger jag och lyfter på ena ögonbrynet.
22 feb, 2014 22:43
|
|
Borttagen
|
- Nej. Sade jag och suckade.
22 feb, 2014 22:44
|
|
Borttagen
|
"Jag trodde du var lite tuffare, du verkade det i skogen" skrattar jag lågt.
22 feb, 2014 22:46
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om mot Amber (?)och slog henne med knytnäven i ansiktet, medveten om att det inte gjorde ont för henne, men iallafall.
22 feb, 2014 22:48
|
|
Borttagen
|
"Oj, det kändes ju nästan" säger jag och blinkar.
22 feb, 2014 22:49
|
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag och petade en blyertspenna i sidan på henne.
- Nästan det där nog också. Sade jag och flinade.
22 feb, 2014 22:51
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
Jag tryckte in halva blyertspennan och fortsatte gå.
22 feb, 2014 22:54
|
Du får inte svara på den här tråden.