Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
"Alltså............ Varför kidnappa mig för att veta klockan och att klippa mig!? Det är taskigt... Jag ska säga till Dumbledore...." sa jag och började gå.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2014 15:13 |
|
Glucken
Elev |
- Kommer nog inte hjälpa han är rädd för mig men jag förstår inte varför.
19 feb, 2014 15:22 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag satt på min andra lektion som vi skulle ha med hufflepuff. Två minuter innan lektionen började kom Larry. Han såg väldigt arg ut.
Hej Larry! Varför så arg? frågade jag Skicka gärna en uggla ;) 19 feb, 2014 17:09 |
|
Majis
Elev |
"Jag vlev precis kidnappad...." svarade jag Kalahan.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2014 17:41 |
|
MatteSweet
Elev |
-Vänta, kidnappad... av vem?????
Skicka gärna en uggla ;) 19 feb, 2014 18:24 |
|
Majis
Elev |
"Av... Jag kan inte deras 'riktiga' namn... Men Krabban och Draken!"
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2014 19:16 |
|
superV
Elev |
Jag tog tag i krabban.
- du vi måste göra oss av med Larry. Jag vill inte bli avstängd från hogwarts. Det är det ända jag har.
20 feb, 2014 00:35 |
|
Glucken
Elev |
Ok inga problem ge mig lite tid bara måste tänka ut en plan
20 feb, 2014 00:45 |
|
superV
Elev |
20 feb, 2014 17:15 |
|
MatteSweet
Elev |
-Anmäl dom Larry, detta kan dom inte hålla på med.
Skicka gärna en uggla ;) 20 feb, 2014 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen