Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Okej. Vad bra." Fnissade jag till.
27 jan, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
"Nej det är inte bra"
Mumlade jag.
27 jan, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
"Jo. För jag vet inte vad jag menade riktigt själv." Mumlade jag.
"Vars kommer du ifrån?"
27 jan, 2014 19:54
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Italien"
Mumlade jag.
27 jan, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
"Jag kommer från Sverige...."
27 jan, 2014 19:57
|
|
Borttagen
|
"Du ser inte särskilt svensk ut"
Påpekade jag.
27 jan, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
"Eh, nej, pappa kom från England." Förklarade jag.
27 jan, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
"Jaha"
Mumlade jag.
Vårt samtal avbröts av att ytterdörren på nedervåningen slängdes upp på vid gavel.
27 jan, 2014 20:03
|
|
Borttagen
|
"Vem är det som kommer?" Frågade jag stressat.
"Är det din tjej? Hon som typ stirrade på dig hela tiden?"
27 jan, 2014 20:05
|
|
Borttagen
|
"Va?"
Frågade jag helt förbryllat.
"Diego?"
När jag hörde rösten där nerifrån stelnade jag till.
27 jan, 2014 20:08
|
Du får inte svara på den här tråden.