IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
"Okej, vi ses där snart" säger jag och ler.
20 jan, 2014 08:48
|
|
Borttagen
|
- Ja, visst. Sade jag glatt och log tillbaka.
20 jan, 2014 13:53
|
|
Borttagen
|
Jag går ut ur hennes hus och hem till min.
20 jan, 2014 13:55
|
|
Borttagen
|
Jag packar med mig allt jag ska ha i en liten strand kass och sedan går jag ut och väntar på JOsh.
20 jan, 2014 13:56
|
|
Borttagen
|
När jag är hemma tar jag på mig badbyxor och packar lite saker i en påse.
Jag går ut till Liv.
20 jan, 2014 13:59
|
|
Borttagen
|
- Hej igen. Säger jag glatt.
20 jan, 2014 13:59
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 14:00
|
|
Borttagen
|
- Kom då. Säger jag och börjar gå mot stranden.
20 jan, 2014 14:02
|
|
Borttagen
|
"Ja" säger jag och följer efter.
20 jan, 2014 14:03
|
|
Borttagen
|
Jag börjar sjunga medan jag går.
20 jan, 2014 14:05
|
Du får inte svara på den här tråden.