De 10 sista
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Men hon är ju inte inne
5 jan, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
(Kanske)
5 jan, 2014 20:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: (vi får berätta vad som hänt när hon loggar in)(Men hon är ju inte inne Jag tittar på tjejen med hästen. Hästar är det djur som faktiskt alltid tyckt om mig. "Vilken fin häst du har" jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
"Tack"
Jag klappar henne på halsen. 5 jan, 2014 20:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ställer mig framför hästen och blåser luft i dens näsborrar, så som hästar brukar hälsa på varandra
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
"Hon är 4 år"
5 jan, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Elize
Plötsligt hörde jag ett morrande ljud bakom mig. Jag vände mig om och fick se en varelse jag aldrig sett förut stå några meter framför mig med blodtörstiga ögon. 5 jan, 2014 20:42 |
|
TildeW
Elev |
5 jan, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
"Ja, eller springa!" Säger jag och vänder håll.
5 jan, 2014 20:45 |
|
TildeW
Elev |
5 jan, 2014 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen