PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Alex log mot hans läppar och kysste honom mjukt.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 14:57 |
|
Borttagen
|
Jag log också.
4 jan, 2014 15:07 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex avslutade mjukt kyssen och lutade pannan mot hans.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 15:08 |
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i marken.
4 jan, 2014 15:12 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log svagt och kände att hennes kinder blossade.
Hon kollade ner i marken och undrade över vad hon skulle säga. Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 15:13 |
|
Borttagen
|
- Jag gillar dig... Sade jag efter en stund tystnad.
4 jan, 2014 15:24 |
|
Nessie Black
Elev |
"Jag gillar dig med..."
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 15:25 |
|
Borttagen
|
Jag log och såg på henne.
4 jan, 2014 15:29 |
|
Wiwi
Elev |
Jättebra roll!
"Va dig själv, alla andra är redan upptagna" 4 jan, 2014 17:38 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log och la en hand på hans kind och strök den försiktigt.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen