Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag blev chockad av att hon skällde ut mig då jag inte hade gått in utan att knacka. "Ja! Det ska vi" sa jag och log.
7 jan, 2014 13:26 |
|
Trädkatten
Elev |
Myrna gick in killarnas sovsal utan att knacka, hon smällde upp dörren och ruskade till Kyran där han låg och sov.
"Upp och hoppa! Det är morgon och solen skiner! Okej, det är faktiskt fortfarande natt... Men i alla fall, du måste upp. Han där Soy och några andra vill rymma från barnhemmet, ska vi följa med?" frågade Myrna och var plötsligt vaken, hon hade blivit så där överpigg, eller snarare övertrött fast det kändes som om man var pigg. ((Btw, min syster stora (the marauder) jag göra så att din karaktär ligger och sover. xD I'm so evil!))
7 jan, 2014 13:49 |
|
Borttagen
|
"Då går vi ut på vårt stora äventyr!" sa jag och var så glad man kunde bli.
28 jan, 2014 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen