Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
" Om jag hade vetat att ni behövde mig så hade jag kommit tidigare " sa Wiliam
30 nov, 2013 15:16
|
|
Borttagen
|
Alicia nickade.
"Och om vi visste att vi behövde dig skulle vi hämtat dig tidigare." log hon.
30 nov, 2013 15:17
|
|
Borttagen
|
Wiliam log lite han såg på pilbågen
30 nov, 2013 15:18
|
|
Borttagen
|
"Okej, vill du öva?" frågade hon och log.
30 nov, 2013 15:19
|
|
Borttagen
|
" Ja det vill jag gärna " sa Wiliam
30 nov, 2013 15:21
|
|
Borttagen
|
Alicia ställde sig upp.
"Okej, du ska hålla bågen så här..." hon visade hur han skulle hålla den."Och sedan drar du i repet mot dig..."
30 nov, 2013 15:22
|
|
Borttagen
|
Wiliam gjorde som Alicia sa och märkte att han gillade bågen.
30 nov, 2013 15:22
|
|
Borttagen
|
"Vi börjar med en liten lättare pil." sa Alicia och tog upp en pil."Du sätter den mellan fingrarna och sedan släpper du. Men du måste sikta noggrant." log hon.
30 nov, 2013 15:24
|
|
Borttagen
|
Wiliam spände med fingrarna och siktade mot en punkt på väggen han lät pilen fara iväg och träffa punkten.
30 nov, 2013 15:26
|
|
Borttagen
|
Alicia log.
"Du är ju jätteduktig på båge!" sa hon.
30 nov, 2013 15:27
|
Du får inte svara på den här tråden.