Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Minns du henne?" Frågade jag. Dumt nog. Hon ville ju inte prata om det!!
13 nov, 2013 20:09 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag skrattade. "Inte riktigt!" Jag nickade mot väskan. "Men den har hon gjort!"
13 nov, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
"Fin." Sa jag. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.
Vad söt hon var egentligen... Nej, nej, nej. Vad tänker jag?? "Var bor du?" Fick jag ur mig medans jag försökte att le normalt. 13 nov, 2013 20:50 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Typ två minuter här ifrån nu!" Svarade jag. "Sjä..." Jag häjdade mig. Det var ju det som var känsligt.
13 nov, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte hur lång tid det tar att gå hem till mig. Har inte hunnit räkna än." Skämtade jag. Jag försökte låta normal men jag kunde inte vara glad när jag tänkte på "hemma".
13 nov, 2013 21:04 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag skrattade till och satte handen för munnen. "Bor du i närheten eller är det långt?" Frågade jag.
13 nov, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
"Vet inte." Svarade jag. Inte surt inte ledset. Något mittemellan.
13 nov, 2013 21:31 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Hur kan du..." Jag hann inte längre fören jag hörde en bekant röst. "Isá! Gå inte förbi huset!" Det var pappa som ropade genom köks fönstret, Gud vad pinsamt!
Jag gick förbi mitt eget hus! ---------- Men Gud vad jag är knäpp xD hur kan jag glömma att min mamma är död?? xD♥ jag ändrar till att min pappa sa det... 13 nov, 2013 21:51
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-13 kl. 22:10
|
|
Borttagen
|
"Hej då." Mumlade jag fast än jag verkligen inte ville gå.
13 nov, 2013 21:56 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag tittade ner på mina skor.
"Hejdå, ses!" Sa jag och gick sakta bakåt. Sen vände jag mig hastigt om. "Fast du skulle inte vilja... Nä det var inget!" 13 nov, 2013 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen