Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 14:29
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 14:32
|
|
Borttagen
|
( Ok =J )
"Nej, det är inte det ..." sa jag.
"Vad är det då?" frågade Zayn.
"Det är bara ... det här är ju Cassandras skåp" sa jag.
"Och?" sa Zayn frågande.
"Ja ..." Jag var lite hes. "Jag tror att jag börjar gilla henne ... kanske lite"
30 okt, 2013 14:38
|
|
Borttagen
|
Jag sneglade på klockan. Lektionen var bara halvvägs. Jag orkade inte var inne i klassrummet, så jag bad om ursäkt och gick ut ur klassen.
Jag fick syn på Zayn som stirrade på Niall. Han hade försökt öppna mitt skåp.
- Vad har du för fel ? Mumlade jag och slog Zayn hårt i magen så att han föll ihop.
30 okt, 2013 14:42
|
|
Borttagen
|
Zayn flinade, fastän han hade ont.
Du skulle bara våga, mimade jag när han öppnade munnen för att skvallra för Cassandra.
Zayn reste sig upp från golvet men stönade.
"Ajj" sa han och höll på ryggen med handen.
"Ömm, vi måste nog ringa någon som kan kolla din rygg ..." mumlade jag och ville komma bort från Cassandra, Zayn kanske skulle berätta något.
"Kom" sa jag till Zayn och hjälpte honom att gå genom korridoren.
30 okt, 2013 16:06
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte inte låta Zayn gå. Jag gick fram till honom och slog honom i ansikte. Han stönade av smärta och torkade bort lite näsblod.
- Lämnar du inte mig ifred dödar jag dig! Röt jag och sparkade honom på smalbenet.
Jag vände mig och började gå iväg.
- Tror du ja. Hörde jag honom mumla.
30 okt, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
Zayn blödde både från läppen och näsan.
"Mm, passa dig" sa jag varnande. " Om du berättar något får du dubbelt"
31 okt, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
Jag log för mig själv och tog bussen hem.
1 nov, 2013 06:16
|
|
Borttagen
|
"Ring sjukhuset då!" sa Zayn surt. "Jag håller på dö här!"
Jag skrattade men tog ändå upp mobilen, fast jag ringde hans mamma för att hämta honom, han blödde bara näsblod och blödde från läppen.
1 nov, 2013 10:22
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade av bussen och sprang upp till övrevånimgen. Där tog jag upp min dagbok från väskan ocg började skriva. Mamma akulle inte komma hem ännu på en stund.
1 nov, 2013 11:24
|
Du får inte svara på den här tråden.