Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 17:49
|
|
Borttagen
|
"Så du accepterar det jag är...?"
22 sep, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte..."plötsligt kom jag att tänka på en sak.
"Äter du människor?"
22 sep, 2013 17:53
|
|
Borttagen
|
Jag tittade allvarligt på henne.
22 sep, 2013 17:53
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 17:55
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 18:04
|
|
Borttagen
|
"Men bara drägg"
Försäkrade jag henne.
22 sep, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 18:07
|
|
Borttagen
|
"Jag vet..."
Mumlade jag förläget.
22 sep, 2013 18:09
|
Du får inte svara på den här tråden.