Nothing like us
Forum > Fanfiction > Nothing like us
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chilnava
Elev |
Guuud så braa!
LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
6 okt, 2013 12:14 |
|
PPP
Elev |
6 okt, 2013 12:18 |
|
Borttagen
|
EricsFlicka Skriiiv sneeeeelaaaaaa jag beeeer diiiig jag måste få läsaaaaa
6 okt, 2013 13:21 |
|
Borttagen
|
Tack Hermione och George, ni har gjort mig asglad för resten av dan
6 okt, 2013 13:50 |
|
Fred and George
Elev |
SNÄLLA MER IDAG!?!??!
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 6 okt, 2013 14:12 |
|
EricsFlicka
Elev |
Hermione var glad. Maja var ju jätte schyst. Och tack vare George så hade allt skicksnack slutat. Mione och George hade äntligen gått ut med att dom är tillsammans och är nu ett par.
Draco är med Cho. Ganska lycklig. Helt okey. Hans pappa är gladare att han har en renblodig än en mugglarfödd. ------------------------------------------------------------ HERMIONE: " Kära mamma och pappa, tack för ert sista brev. Det var kul att höra ifrån er. Mycket har hänt. Det har börjat en ny flicka i min årskurs. Maja heter hon. Kommer från Sverige. Coolt va? sen har Draco och jag gjort slut sen han var otrogen igen. Men det är lugnt. Det finns en väldigt trevlig kille som alltid funnits vid min sida George heter han. Ni kommer väl ihåg Ron Weasley? Det är en av hans tvillingbröder. Nu är det bara 2 veckor kvar till sommarlovet. Det ska bli skönt att komma hem till er och mormor igen. Justdet, jag kanske kommer ha med mig en eller två kompisar hem under en vecka eller så Jag har pluggat massor inför slutprovet. Jag vill att ni ska bli stolta över mig och kunna skryta över att jag är eran dotter. Jag måste gå. Det är dags för örtlära! Jag älskar er. Puss Hermione." Jag knöt fast brevet på ugglan och skickade försiktigt iväg den. Sen började jag snabbt gå mot örtläran som hölls i Växthus 1. " Välkommen Granger." Jag log mot Professor Sprout och smög in och satte mig brevid Harry som log. " Hej." Viskade han. " Hej Harry." Lektionen började. Harry och jag skulle samarbeta och inspektera en köttätande växt. Sprout varnade oss DIREKT och tydligt om att vi skulle akta fingrarna. Tror du Neville gjorde det? Nej stackarn blev biten. " Så ni kan gå nu. Det var en väldigt bra lektion. 10 poäng till Gryffindor för Miss Grangers perfekta jobb." Vi lämnade örtläran glada över dessa tio poäng. " Så Mione, vad ska du göra under sommarlovet?" Harry tittade på mig. Jag ryckte på axlarna. " Vara hemma. Du då?" Hans leende försvann. " Åh Harry du får åka till kråkboet du är alltid välkommen där." Han nickade och log snett. " Jag önskar bara att jag var välkommen hos Familjen Dursley också.." Hihi :3 6 okt, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
NAAAAAAAW STACKARS HARRY!!!
Och omg är fortfarande jättearg på Draco :3 Mer ♥♥ 6 okt, 2013 17:09 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 6 okt, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
BRA BRA BRA BRA. ♥♥♥
6 okt, 2013 19:40 |
|
Alma123!!
Elev |
mer idag?
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 6 okt, 2013 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen