(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, alltså, alla tror att jag är galen. Jag är typ... mobbad... alla säger att jag är knäpp, ful, töntig, ett psyko och sånt där"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
"Men både du och jag vet att de har fel, eller hur?" sa jag.
4 sep, 2013 19:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ryckte på axlarna. "Att jag är knäpp och ett psyko stämmer iallafall inte"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
"Om du är mobbad vet jag inget om, men du är inte ful!" sa jag.
4 sep, 2013 20:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjde skeptisk på ögonbrynen. "Inte?" Sa jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
"Nej" sa jag.
4 sep, 2013 20:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log. "Tack. Du är nog den första som säger det"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
"Det där tror jag knappast på" sa jag och log tillbaka.
5 sep, 2013 17:35 |
|
Queen Boo
Elev |
"Gör inte det då"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Jag såg mig omkring.
"Bor du här?" 5 sep, 2013 17:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen