[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...?Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? 20 sep, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: omr är plings kåmpiiiiis ♥3Skrivet av Borttagen: Jaas!! Tack tashi kåmpiiiis ♥♥Skrivet av Borttagen: Afcårs, det skulle vara en ära att bli mördad av dig! Ska gå och fria till Mario nu. Skrivet av Borttagen: Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3Skrivet av Zendaya: Nu kan du gifta dig med mig :3 Skrivet av Borttagen: Tashi är en kille. Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! Det skulle va en ära!! Mario svara ja!! 20 sep, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Om man är Vipig såklart :3Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? Asså, coolig Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...) Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng. 20 sep, 2013 22:13 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: T.ex äter vita tabletter och smaskar... :ESkrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? DÖDA INTE MIG. JAG SKA VINNA THG OCH DÖDA CATO OCH CLOVE. 20 sep, 2013 22:17 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...)Skrivet av Winny Geasley: Om man är Vipig såklart :3Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? Asså, coolig Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...) Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng. 20 sep, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: ...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igen?Skrivet av Borttagen: K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...) Skrivet av Winny Geasley: Om man är Vipig såklart :3Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? Asså, coolig Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...) Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng. 20 sep, 2013 22:19 |
|
Borttagen
|
Men då har jag typ 1000 minus poäng eftersom jag skriver K hela tiden.
20 sep, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja. Men det hjälper att du är ordförande i Adnil-Klubben. Kke ska bilda om Adnil-Klubben på Mugglis också. Vill du hjälpa tashi?Men då har jag typ 1000 minus poäng eftersom jag skriver K hela tiden. 20 sep, 2013 22:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ah jaså DEt okej visst. Inte K:a.Skrivet av Winny Geasley: ...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igenSkrivet av Borttagen: K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...) Skrivet av Winny Geasley: Om man är Vipig såklart :3Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? Asså, coolig Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...) Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng. h? Får jag F:a då xd? 20 sep, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAAAAAAAAA Skrivet av Borttagen: Ja. Men det hjälper att du är ordförande i Adnil-Klubben. Kke ska bilda om Adnil-Klubben på Mugglis också. Vill du hjälpa tashi? Men då har jag typ 1000 minus poäng eftersom jag skriver K hela tiden. 20 sep, 2013 22:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen