Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?

20 sep, 2013 22:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Tashi är en kille.
Nu kan du gifta dig med mig :3
Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3
Det skulle va en ära!!
Afcårs, det skulle vara en ära att bli mördad av dig! Ska gå och fria till Mario nu.
Jaas!! Tack tashi kåmpiiiis ♥♥
Mario svara ja!!
omr är plings kåmpiiiiis ♥3

20 sep, 2013 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
Om man är Vipig såklart :3
Asså, coolig
Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...)
Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng.

20 sep, 2013 22:13

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
T.ex äter vita tabletter och smaskar... :E


DÖDA INTE MIG. JAG SKA VINNA THG OCH DÖDA CATO OCH CLOVE.

20 sep, 2013 22:17

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
Om man är Vipig såklart :3
Asså, coolig
Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...)
Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng.
K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...)

20 sep, 2013 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
Om man är Vipig såklart :3
Asså, coolig
Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...)
Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng.
K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...)
...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igen?

20 sep, 2013 22:19

Borttagen

Avatar


Men då har jag typ 1000 minus poäng eftersom jag skriver K hela tiden.

20 sep, 2013 22:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men då har jag typ 1000 minus poäng eftersom jag skriver K hela tiden.
Ja. Men det hjälper att du är ordförande i Adnil-Klubben. Kke ska bilda om Adnil-Klubben på Mugglis också. Vill du hjälpa tashi?

20 sep, 2013 22:23

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
Om man är Vipig såklart :3
Asså, coolig
Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...)
Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng.
K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...)
...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igen
h?
Ah jaså DEt okej visst. Inte K:a.



Får jag F:a då xd?

20 sep, 2013 22:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Men då har jag typ 1000 minus poäng eftersom jag skriver K hela tiden.
Ja. Men det hjälper att du är ordförande i Adnil-Klubben. Kke ska bilda om Adnil-Klubben på Mugglis också. Vill du hjälpa tashi?
JAAAAAAAAA tack

20 sep, 2013 22:25

1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Du får inte svara på den här tråden.