Tavlorna rör sig!!!
Forum > Fanfiction > Tavlorna rör sig!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Liv_Weasley
Elev |
Nej nej nej nej nej nej NEJ ajabaja! Ni får INTE låsa!! Nej nej nej ALDRIG!!
luna lovegood 21 Bullen1 Snälla fortsätt på den hära 25 jul, 2013 16:04 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Okej, nej, jag ORKAR inte! Jag håller på med så många noveller och ffs, jag vill inte ha en till...
25 jul, 2013 16:05 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Okej, nej, jag ORKAR inte! Jag håller på med så många noveller och ffs, jag vill inte ha en till... Jag menar inte att spamma nu men... 25 jul, 2013 16:07 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Nu skrev jag en kapitel för några timmar sen. Men internet krashade precis mär jag skickade, så:
Domis perspektiv: Dimma! All dimma gjorde mig så nertyngd. Jag klarade det inte. Jag ser... Saker. Det är oftast mig själv, fast ond. Jag vet inte varför, men jag hör också röster.. De säger åt mig att gå över till andra sidan, och så låter de mig vara. De som gör dimman... Jag är i ett kalt rum, och dimman kommer ur en springa i dörren. Jag kan inte se ut, jag kan bara se det kala, vita rummet. Mitt fängelse. Rösterna vill få mig att bli den jag ser mig bli. Jag mördar Robin, torterar Emma, och skrattar. Ett galet skratt, utan glädje. Jag kan ibland tänka mig själv som Bellatrix! Men... Vem är det? Jag kan ju inte bli nån jag inte vet vem det är... Det enda jag vet om Bellatrix är att hon är ond. Och inte skonar någon, utom sin herre. Som viskar åt mig, med en röst len som sammet. Och lika svart. __________________________________________________ Ni anar väl varifrån dimman kommer? XD men varför hon känner sig som Bellatrix, ja det kan jag inte ana själv. 25 jul, 2013 21:13 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Bra bra good good väldigt bra bra very good good!
25 jul, 2013 21:23 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Tror TildeW skulle gilla det kapitlet. Hon ölskar ju bellatrix
25 jul, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Bevakar!!!
24 sep, 2013 17:15 |
|
luna lovegood 21
Elev |
:O en ny bevakare? Den här ff:en är sjukt oaktiv. Ingen idè att bevaka.
24 sep, 2013 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen