Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
inovember
Elev |
20 jul, 2012 11:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
20 jul, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
hm
utseende: hermione beteende: luna 20 jul, 2012 11:58 |
|
AlexZz
Elev |
Jag vet inte... Kanske Bellatrix eller Cho Chang... men jag tycker inte om Cho så det skulle säkert sluta illa. XD
. .
20 jul, 2012 12:25 |
|
scarhead
Lärare |
Tja... Om man ska tänka hur jag ser ut utseendemässigt så kanske Luna, Hermione eller unga Lily. Fast de två sistnämnde skulle jag behöva färga håret för.
20 jul, 2012 12:39 |
|
mums
Elev |
20 jul, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
Ginny, Luna eller Bellatrix xD
20 jul, 2012 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SnapesFlikka: Ron skulle vara rolig och spela men jag är ju en tjej *host* ![]() ![]() Är de samma kön som de spelar? Nopes! Vilket kön du tillhör ska inte behöva sätta upp gränser. ^_^ JAG VILL SPELA VOLDEMORT! 20 jul, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Hermione
20 jul, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Draco
20 jul, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen