PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Vart?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
"Inte vet jag, bara ut", säger Meia och rycker på axlarna.
3 maj, 2013 21:08 |
|
amanda1104
Elev |
Då kommer Kerion.
"Jag vill tala med er två" säger han. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
"Jaså?" säger Meia och följer lydigt efter honom.
3 maj, 2013 21:12 |
|
amanda1104
Elev |
Aily krokar arm med sin vän och följer efter.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
"Vad tror du han vill?" frågar Meia när de hamnat lite på efterkälken.
3 maj, 2013 21:16 |
|
amanda1104
Elev |
"Kanske om det om hände igår" svarar hon.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
"Kanske, men varför just vi?"
3 maj, 2013 21:19 |
|
amanda1104
Elev |
"Ingen aning"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
"Vi får väl se nu."
3 maj, 2013 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen