Jag vill att du ska bli min [SV]
Forum > Fanfiction > Jag vill att du ska bli min [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
brabrajättebra!
3 apr, 2013 15:34 |
|
NyTo
Elev |
Tack tack!
Usch vad jag skäms, har tappat rekordmånga läsare p.g.a oaktivitet
4 apr, 2013 15:27 |
|
Borttagen
|
Super c:
10 apr, 2013 20:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av NyTo: Tack tack! Usch vad jag skäms, har tappat rekordmånga läsare p.g.a oaktivitet usch va synd 10 apr, 2013 21:37 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av NyTo: Tack tack! Usch vad jag skäms, har tappat rekordmånga läsare p.g.a oaktivitet usch va synd Taacki sötis ^^
11 apr, 2013 13:53 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Jätte bra!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 17 apr, 2013 20:30 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
super
Elev 18 apr, 2013 13:05 |
|
Elzyii
Elev |
vad bra du skriver!!
Ny bevakare här, älskar din story och hur du får karaktärerna att framstå så bra ! Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 18 apr, 2013 15:10 |
|
NyTo
Elev |
Jag hade snabbt satt i mig en skål flingor och rusat tillbaka upp till salen så fort jag vaknade. Hermione följde med mig. Vi började genast prata om vad vi skulle ha på oss.
"Jag tänkte ta något slags kort, rött." sa Hermione. Vi satt nästan hela dagen uppe i sovsalen och väntade på att vi skulle börja göra oss i ordning. Till slut var tiden inne.. Hermione hade satt upp sitt yviga hår i en nätt nackknut, precis som på balen under fjärde årskursen. För övrigt bar hon en tajt, kort, röd klänning och höga, röda klackskor med diamanter på klackarna. Hon hade även rött läppstift. Jag däremot hade löst, lockat hår och svagt ljusrött läppstift. jag bar en midnattsblå långklänning med silveraktiga diamanter runt midjan. Hermione fattade Rons hand i sällskapsrummet och de började gå mot Stora Salen tillsammans med mig, Harry och Ginny, som bar en simpel, lång, ljusröd klänning och håret fast med ett silverspänne. Jag mötte Cedric i entrehallen. Han såg stilig ut i en svart festklädnad. "Du är vacker." mumlade han i mitt öra. "Du med" sade jag och log. Vi gick in i salen medan vi hörde sorlet av hundratals röster. Vi valde ett bord i, där fanns både bord för två, bord för fyra, och allt där emellan. vi valde ett bord för sex stycken personer. Alltså jag, Hermione, Harry, Ginny, Ron och Cedric. "Hmm, är det månne något gott på menyn?" undrade Ron och granskade noga den lilla menyn de fått. Hermione himlade med ögonen. "Alltid ska du tänka på mat..." Jag beställde rostbiff och potatis och vi skrattade, drack och åt. Det var väldigt trevligt. "Jaha, nu är det dags för dans!" sa hermione när hon såg att många elever började valsa till dansgolvet. Alla gick och dansade, och kvällen var allmänt trevlig och stojig. "Nu orkar jag inte mer!" pustade Hermione och masserade sina fötter. "Du skulle inte ha så höga klackar!" sade Ron och tittade på de höga klackskorna. "Du förstår inte sådant här!" mumlade Hermione. Medan Ron och Hermione käbblade tittade jag ut över den stora salen. Då lade jag märke till att Draco Malfoy tittade på mig med nyfikna ögon. Jag tittade snabbt bort. Malfoy? Han som brukade håna hela "Pottergänget"? Jag tänkte att han säkert bara planerade en händelse som skulle få oss att bli fast för nån lärare. Jag var så upplsukad i tankar att jag inte märkte att Cedric hade lagt märke till Malfoys nyfikenhet. "Jaså." sade han med ett mjukt skratt, men jag märkte att rösten var hårdare än vanligt. "Tror du att jag skulle gilla nån som Malfoy?" sade jag strängt och tittade på cedric. "Nej." sa han kort och tittade bort. Jag suckade. "Nej." sa han igen, och verkade mer uppriktig den här gången. Han log, och kysste mig. Vi gick ut ur salen och sa godnatt. "Hoppas jag." viskade han i mitt öra, innan han lämnade mig ensam. -- tusen tack alla! ^^
18 apr, 2013 15:25 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
AWSOME!!!!!!!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 18 apr, 2013 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen