Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
31 dec, 2011 22:45 |
|
Lisen563
Elev |
Jag har alltid gillat Hermione
31 dec, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Haha, men det är ju helt orimligt... jag menar åldersskillnaden är enorm? 31 dec, 2011 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Skrivet av soratanaka: Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw. Jag gissar på att HP/SS är i toppen? Vem är SS? ^^ 1 jan, 2012 00:28 |
|
Amortentia
Elev |
1 jan, 2012 00:59 |
|
whirlwinds
Elev |
harry & voldemort : PppPPpP ok nej inte precis, men kollade på sista filmen & pausade på precis rätt tillfälle. DET SER UT SOM ATT DE SKA KYSSAS ♥♥♥
![]() nä men... drarry och dramione (och drapple!!!!!!1) typ hahaha gillar allt som har med draco att göra...
1 jan, 2012 01:04 |
|
hyperion
Elev |
1 jan, 2012 01:10 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av whirlwinds: harry & voldemort : PppPPpP ok nej inte precis, men kollade på sista filmen & pausade på precis rätt tillfälle. DET SER UT SOM ATT DE SKA KYSSAS ♥♥♥ ![]() nä men... drarry och dramione (och drapple!!!!!!1) typ hahaha gillar allt som har med draco att göra... Ja, Drapple, respekt jao! Haha, nej men allvarligt, din bild skrämmer mig O_O
1 jan, 2012 01:31 |
|
Draken Norbert
Elev |
1 jan, 2012 02:24 |
|
Borttagen
|
Ron & Hermione ♥
Lily & James ♥ Harry & Ginny ♥ Luna & Neville ♥ Severus & Lily ♥ 1 jan, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen