Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?

Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?

1 2 3 ... 16 17 18 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Mataki
Elev

Avatar


glöm inte evilduckien ♥

(skulle du förresten inte sluta?)

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

20 feb, 2011 22:11

Josie Malfoy
Elev

Avatar


hehe evel duckie

joo... men jag måste ju säga god natt♥

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

20 feb, 2011 22:13

Mataki
Elev

Avatar


hihi precis en sån här har jag ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fus.cdn3.123rf.com%2F168nwm%2Fmurle%2Fmurle0811%2Fmurle081100014.jpg

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

20 feb, 2011 22:14

Josie Malfoy
Elev

Avatar


ASG!!!!!!!!!!!!!!
så gullig
så evil
så VOLDIE♥

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

20 feb, 2011 22:16

Mataki
Elev

Avatar


jag vet ♥ köpte den på L!!
voldie är väl ändå vara smal? eller?

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

20 feb, 2011 22:19

Borttagen

Avatar


En fet Voldie? :O Skumt isåfall!

20 feb, 2011 22:20

Mataki
Elev

Avatar


hahaha tjock voldie xD det är kanske därför han har klänning?

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

20 feb, 2011 22:39

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En fet Voldie? :O Skumt isåfall!


Det är så han ser ut när inte allt magiskt smink dras på varje morgon vettu, han sjunger och sminkar sig flera timmar varje morgon :''''D

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

20 feb, 2011 22:47

Mataki
Elev

Avatar


han sjunger opera medan sminkar sig och så wakar han i duschen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lch5g77RgF1qbsahbo1_500.jpg

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

20 feb, 2011 22:50

leumas vän
Elev

Avatar


Å, nu började jag ju tänka på den bra låten ju!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

20 feb, 2011 22:53

1 2 3 ... 16 17 18 ... 24 25 26

Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?

Du får inte svara på den här tråden.