He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
glöm inte evilduckien ♥
(skulle du förresten inte sluta?) Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 22:11 |
|
Josie Malfoy
Elev |
hehe evel duckie
joo... men jag måste ju säga god natt♥ Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 20 feb, 2011 22:13 |
|
Mataki
Elev |
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 22:14 |
|
Josie Malfoy
Elev |
ASG!!!!!!!!!!!!!!
så gullig så evil så VOLDIE♥ Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 20 feb, 2011 22:16 |
|
Mataki
Elev |
jag vet ♥ köpte den på L!!
voldie är väl ändå vara smal? eller? Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
En fet Voldie? :O Skumt isåfall!
20 feb, 2011 22:20 |
|
Mataki
Elev |
hahaha tjock voldie xD det är kanske därför han har klänning?
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 22:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: En fet Voldie? :O Skumt isåfall! Det är så han ser ut när inte allt magiskt smink dras på varje morgon vettu, han sjunger och sminkar sig flera timmar varje morgon :''''D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 feb, 2011 22:47 |
|
Mataki
Elev |
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 22:50 |
|
leumas vän
Elev |
20 feb, 2011 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen