The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Har spelarna för district 12 fått sina intervjuver en? En är klar och en har inte börjat tror jag... Men ska jag få dem och läsa sen eller är det dem som sattsar sen som får dem? Du. Sponsorerna får läsa allas intervjuer när alla är klara ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 12:16 |
|
Hope Potter
Elev |
3 aug, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Har spelarna för district 12 fått sina intervjuver en? En är klar och en har inte börjat tror jag... Men ska jag få dem och läsa sen eller är det dem som sattsar sen som får dem? Du. Sponsorerna får läsa allas intervjuer när alla är klara Okeh vad bra! då vill jag ha dem snart då när dem är klara! 3 aug, 2012 12:18 |
|
Victoire Weasly
Elev |
3 aug, 2012 12:20 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: De flesta som gått med ganska nyligen har inte fått sina, jag har haft lite fullt upp Okej Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 aug, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Vill säga att silly.one inte har slutat för evigt, utan byter användare. Det vet jag för att jag är hennrs kusin!
3 aug, 2012 16:48 |
|
saganda
Elev |
Vill någon vara handledare för distrikt 10?
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 3 aug, 2012 16:51 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill säga att silly.one inte har slutat för evigt, utan byter användare. Det vet jag för att jag är hennrs kusin! Bra! Har hon gjort den nya eller ska hon? ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: hon har gjort en ny, men det kommer aldrig nått e-post där man ska aktiveratSkrivet av Borttagen: Vill säga att silly.one inte har slutat för evigt, utan byter användare. Det vet jag för att jag är hennrs kusin! Bra! Har hon gjort den nya eller ska hon? 3 aug, 2012 17:19 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: hon har gjort en ny, men det kommer aldrig nått e-post där man ska aktiverat Skrivet av Borttagen: Vill säga att silly.one inte har slutat för evigt, utan byter användare. Det vet jag för att jag är hennrs kusin! Bra! Har hon gjort den nya eller ska hon? Skumt... Vad heter hon då så kan jag skriva upp henne så länge? ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen