Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Raven är mitt hem.
Men sen slytherin sen hufflepuff och sen gryffindore 4 mar, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
När jag var elva år och upptäckte Harry Potter så var det aldrig tvekan om vilket elevhem jag tyckte bäst om och ville tillhöra. Det var Slytherin och inget annat, hihi. Och nu när jag är äldre så inser jag att jag egenskapsmässigt också passar rätt bra här. Jag är knappast någon mismatch iallafall. Så... ja, jag vill vara och ÄR en Slytherinare. c:
4 mar, 2013 16:18 |
|
Dramione99
Elev |
Jag passar bra i Gryff på Mugglis och har velat vara me di det elevhemmet sen jag började här. Annars så är det väl Rawenclaw som är mitt elevhem om jag skulle gjort ett mer "ordentligt och trovärdigt" test, haha.
4 mar, 2013 16:21 |
|
Jojo00
Elev |
Jag ville hamna i Revenclaw egentligen. Men Hufflepuff är ett trevligt och bra elevhem!
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 4 mar, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff, för ALLTID! ♥ ♥ ♥ De i Hufflepuff har så bra egenskaper, är snälla och arbetsamma och allt! I LOVE HUFFLEPUFF! ♥♥♥
4 mar, 2013 17:17 |
|
Mill Goodness
Elev |
Hufflepuff som jag är i
Förresten du har smuts på näsan. 4 mar, 2013 18:33 |
|
Minihäst
Elev |
Hufflepuff eller Slytherin tror jag kanske?
another day, another slay 4 mar, 2013 19:15 |
|
Lillan Potter
Elev |
Gryffindor
4 mar, 2013 20:32 |
|
bullen289
Elev |
Brydde mig inte alls då men nu vill jag inte vara i något annat än Ravenclaw! ♥
4 mar, 2013 21:46 |
|
Lolly0101
Elev |
Har alltid gillat rött . Men skulle ju vara kul om man hamna i Slitherin men jag är ju en GRiffSlyth så antingen eller ;D
4 mar, 2013 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen