Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilket elevhem VILLE ni vara i?

Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?

1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Raven är mitt hem.
Men sen slytherin sen hufflepuff och sen gryffindore

4 mar, 2013 15:54

Borttagen

Avatar


När jag var elva år och upptäckte Harry Potter så var det aldrig tvekan om vilket elevhem jag tyckte bäst om och ville tillhöra. Det var Slytherin och inget annat, hihi. Och nu när jag är äldre så inser jag att jag egenskapsmässigt också passar rätt bra här. Jag är knappast någon mismatch iallafall. Så... ja, jag vill vara och ÄR en Slytherinare. c:

4 mar, 2013 16:18

Dramione99
Elev

Avatar


Jag passar bra i Gryff på Mugglis och har velat vara me di det elevhemmet sen jag började här. Annars så är det väl Rawenclaw som är mitt elevhem om jag skulle gjort ett mer "ordentligt och trovärdigt" test, haha.

4 mar, 2013 16:21

Jojo00
Elev

Avatar


Jag ville hamna i Revenclaw egentligen. Men Hufflepuff är ett trevligt och bra elevhem!

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

4 mar, 2013 17:04

Borttagen

Avatar


Hufflepuff, för ALLTID! ♥ ♥ ♥ De i Hufflepuff har så bra egenskaper, är snälla och arbetsamma och allt! I LOVE HUFFLEPUFF! ♥♥♥

4 mar, 2013 17:17

Mill Goodness
Elev

Avatar


Hufflepuff som jag är i

Förresten du har smuts på näsan.

4 mar, 2013 18:33

Minihäst
Elev

Avatar


Hufflepuff eller Slytherin tror jag kanske?

another day, another slay

4 mar, 2013 19:15

Lillan Potter
Elev

Avatar


Gryffindor

4 mar, 2013 20:32

bullen289
Elev

Avatar


Brydde mig inte alls då men nu vill jag inte vara i något annat än Ravenclaw! ♥

4 mar, 2013 21:46

Lolly0101
Elev

Avatar


Har alltid gillat rött . Men skulle ju vara kul om man hamna i Slitherin men jag är ju en GRiffSlyth så antingen eller ;D

4 mar, 2013 21:58

1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21

Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?

Du får inte svara på den här tråden.