JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
9 aug, 2012 11:31 |
|
JosefinFini
Elev |
9 aug, 2012 11:32 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Deathless: Jag kommer kanske på mässan. ^^) KOM! Jag vill träffa dig ^^ Haha får se om jag kan. xD Vore kul. :3
9 aug, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Den här lappen ska jag ha: ![]() plus att jag nog ska köra lite Luna-style ![]() Btw: annarsså är jag ca 170 cm lång och har brunt hår Braa! Tack♥ 9 aug, 2012 11:35 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Den här lappen ska jag ha: ![]() plus att jag nog ska köra lite Luna-style ![]() Btw: annarsså är jag ca 170 cm lång och har brunt hår Braa! Tack♥ Bra bra ![]()
9 aug, 2012 11:45 |
|
Aivilio
Elev |
9 aug, 2012 18:42 |
|
Ginny00
Elev |
9 aug, 2012 18:44 |
|
Miss_Green
Elev |
9 aug, 2012 19:04 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: JAG KOMMER MED MIN HUFFLEHALSDUK JAG KOMMER HA MIN GRYFFINDORHALSDUK OH JÄÄH
9 aug, 2012 19:08 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Jag kommer komma fram till dig! ^^ Jag är också där alla fyra pass :3 nu har jag köpt tågbiljetter kommer finnas på plats under alla fyra pass och vill träffa så många som möjligt awesomeee Skrivet av JosefinFini: Skrivet av kinshaw: nu har jag köpt tågbiljetter kommer finnas på plats under alla fyra pass och vill träffa så många som möjligt Jag kommer komma fram till dig! Du gör jättefina smycken c: wohoo! och tack så mycket ![]()
9 aug, 2012 19:10 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen