The Mugglis Games Kvartsekelkuvningen [SV]
Forum > Fanfiction > The Mugglis Games Kvartsekelkuvningen [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi vet det, men h*n har inte skrivit här att h*n vill ändå vara med, jag vill gärna att vi skall kunna starta snart
21 sep, 2012 18:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
95mas: Jag vet, men jag har frågat och inte fått något svar än
22 sep, 2012 14:40 |
|
Incendio
Elev |
När börjar det?
22 sep, 2012 16:54 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Förhoppningsvis är Ballong redan igång och skriver
23 sep, 2012 10:32 |
|
Goizan
Elev |
23 sep, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
Kan tyvärr inte börja ännu utan att evta om de två andre 'lediga' platserna x)
23 sep, 2012 19:45 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan tyvärr inte börja ännu utan att evta om de två andre 'lediga' platserna x) Om du vill kan du bara döda de två "ickedeltagarna" i blodbadet så slipper vi vänta Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 23 sep, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Saganda : Tjaa, det är faktiskt smart
23 sep, 2012 20:11 |
|
saganda
Elev |
^Wonderful! Längtar
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 23 sep, 2012 20:26 |
|
Doby
Elev |
Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: Kan tyvärr inte börja ännu utan att evta om de två andre 'lediga' platserna x) Om du vill kan du bara döda de två "ickedeltagarna" i blodbadet så slipper vi vänta smart
24 sep, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen