Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Legnowia
Elev |
I utseendet är jag nog mest lik Draco och Luna, men i sättet en blandning mella Hermione (särskilt i skolan) och Luna ibland.
19 nov, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Neville , Fred & George , Ron , Ginny , Snape & Mcgonagall
27 dec, 2012 18:34 |
|
LauraE
Elev |
Jag har fått höra att jag är en blandning av Tonks och Hermione. x) Och det är nog lite så jag känner mig ibland. ;D
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
27 dec, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Eftersom att jag är lite paraniod är jag väll lite Mody...
28 dec, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Ron...
28 dec, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Draco och såklart Scorpius
3 jan, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley eller Luna Lovegood.
3 jan, 2013 20:35 |
|
Ariel
Elev |
Luna eller Ginny
//Ariel 4 jan, 2013 09:21 |
|
Miwelle
Elev |
Inget jag tänkt på faktiskt
4 jan, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Folk sägeer att jag är en blandning av Luna och Hermione.
Själv tycker jag Luna, Heermione och Ginny xP 4 jan, 2013 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen