Mitt Mugglis games
Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Goggo, Det är lite sent. men du kan sponra!
11 jul, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
När kommer spelen ut?
11 jul, 2012 10:59 |
|
cikki
Elev |
Jag vet inte riktigt.... själva spelen kommer väll om några dagar.... Tror jag.
11 jul, 2012 11:19 |
|
Borttagen
|
o
11 jul, 2012 12:53 |
|
cikki
Elev |
Tack! Duger detta?
Kate Malfoy stod på torget i distrikt 4 och väntade på att namnen skulle dras. Eftersom hon var från 4an så borde hon vara karriast. Men det var hon inte. Alla hennes 3 syskon hade tränat hela livet. Men hon hade inte gjort det. Hon ville inte döda. Hon ville att det inte skulle finnas något mugglisspel. Alla skulle få leva. Det var så dumt alltihop. Döda, döda, döda... Hennes föräldrar var typiska karriaister. Hennes pappa hade vunnit mugglisspelen när han var 17. Hon var 16. om hon blev vald... skulle hon nog inte klara sig. Men hon kunde klättra. Det kunde inte så många andra. Vanessa Treens stod också på torget i distrikt 4. Hon stod bland 14åringarna. Hon ville vara med. Hon ville döda. Hennes mamma hade också varit med i mugglisspelen. Hon vann när hon var 18. sista året. Och hon hade slängts sig fram och velat vara med. Hon hade singlat slant med en annan tjej. När hon kom in på arenan så slet hon huvudet av 5 motspelare. Vanessa Treens avgudade sin mamma. En man kom ut på scenen. Han berättade att han hette Hans Grans och skulle dra namnen i år. Han var helt vanlig. Förutom att han hade hår som levde. Det rörde på sig. Kliade honom i örat och nös. Hans hand hittade ner i klotet. Drog upp en lapp. Och läste namnet. ”Vanessa Treens!” Vanessa Treens gick strålande av lycka upp på scenen. ”Ja! Äntligen vald!” tänker hon. Hon ser sin mor i publiken. Hon ser stolt ut. Hans ler mot alla. Och drar nästa lapp. ” Kate Malfoy!” Kate Malfoy gå upp på scenen. För chockad för att skrika. För chockad för att gråta. Hon såg sin familj. Hennes syskon såg avundsjuka ut. Hennes föräldrar såg nöjda ut. Kanske blev lite kort... Den också... 11 jul, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Super bra^^
11 jul, 2012 13:00 |
|
cikki
Elev |
Tack!
11 jul, 2012 13:00 |
|
lumos1
Elev |
11 jul, 2012 13:03 |
|
cikki
Elev |
Tack!
11 jul, 2012 13:06 |
|
Borttagen
|
jätte bra
11 jul, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen