Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1.
DET SKULLE VARA SKITKUL hahah, han är ju helt förvirrad så man skulle kunna lura i honom saker :'D 21 jun, 2012 14:23 |
|
Lucy och Rose
Elev |
21 jun, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Flest röster i gårdagens omröstning fick alternativ 4(Krake).
Dagens fråga 21/6: Vad gör du helst när lektionerna slutat för dagen på Hogwarts? 1: Spelar quidditch 2: Retar upp Filch med lite bus 3: Gör mina läxor. Även om jag inte har några. 4:Inget särskilt,är med mina kompisar bara. 1: 2: 3: 4: 21 jun, 2012 21:33 |
|
Pygmepuffen
Elev |
21 jun, 2012 21:36 |
|
95mas
Elev |
21 jun, 2012 21:36 |
|
Majis
Elev |
1. Är ingen sportmänniska så den tar jag inte!
2. Nej... Vill inte åka i trubbel xD 3. Möjligen, men jag har inga så då kan jag ju inga göra så det låter lite meningslöst... 4. Ja, såklart vill man det så det väljer jag Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 jun, 2012 21:38 |
|
LolFeelings
Elev |
3.
Jag skulle aldrig välja att spela quidditch, att ta risken att få straffkommendering är inte värt och jag har aldrig varit värst social. Dock så om man inte har några läxor så kan man ju öva på något man har problem med.
21 jun, 2012 21:45 |
|
LoonyMe
Elev |
21 jun, 2012 22:30 |
|
Patronuslight
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: 4. skulle inte vilja vara med någon av dom men jag håller med Patronuslight om Lockman, Umbridge och Rita Skeeater så jag väljer Krake. ^^ Svar vpå dagens fråga: 1: Spelar quidditch 2: Retar upp Filch med lite bus 3: Gör mina läxor. Även om jag inte har några. 4:Inget särskilt,är med mina kompisar bara. 1: Om jag var med i laget och hade träning, men det är ju inte alltid träning. Näpp 2: Det skulle vara roligt, men inte roligt för Filch. Så nää... Det skulle inte va rätt... Desseutom vill jag inte hamna i trubbel. 3: Palla inte... 4: Jag kan faktis göra alla de tre andra alternativen med mina vänner. Så ja 4. EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 22 jun, 2012 00:43 |
|
Ella/Ron
Elev |
1 eller 4. Om jag var medlem i quidditch laget skulle jag kanske göra det. Fast det skulle vara kul att reta upp Filch med bus. Jag skulle aldrig göra mina läxor om jag inte hade några.
qqqaqqNah 22 jun, 2012 09:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen