Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
^ WILLIAM SPETZ! Höhöhhö
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jul, 2012 09:34 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 jul, 2012 09:36 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
9 jul, 2012 09:41 |
|
Goizan
Elev |
9 jul, 2012 09:56 |
|
Hogsmid
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Hade hoppats på Friends Arena (ca 64 500 pers) i Stockholm men nu i Malmö blir det bara 13 000 eller 15 000. Inte för att det spelar någon roll men isånna fall skulle det ju var den största i Eurovision historien. Hehe aja vad kan jag göra åt det Var ligger friends arena??? + hoppas inte det blir dålig svenne engelska i programet.... skulle dööö isåfall! I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :) 9 jul, 2012 09:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hogsmid: Skrivet av Rawenclaw98: Hade hoppats på Friends Arena (ca 64 500 pers) i Stockholm men nu i Malmö blir det bara 13 000 eller 15 000. Inte för att det spelar någon roll men isånna fall skulle det ju var den största i Eurovision historien. Hehe aja vad kan jag göra åt det Var ligger friends arena??? + hoppas inte det blir dålig svenne engelska i programet.... skulle dööö isåfall! I Stockholm. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jul, 2012 09:59 |
|
Hogsmid
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hogsmid: Skrivet av Rawenclaw98: Hade hoppats på Friends Arena (ca 64 500 pers) i Stockholm men nu i Malmö blir det bara 13 000 eller 15 000. Inte för att det spelar någon roll men isånna fall skulle det ju var den största i Eurovision historien. Hehe aja vad kan jag göra åt det Var ligger friends arena??? + hoppas inte det blir dålig svenne engelska i programet.... skulle dööö isåfall! I Stockholm. tackkk I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :) 9 jul, 2012 09:59 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hogsmid: Skrivet av Rawenclaw98: Hade hoppats på Friends Arena (ca 64 500 pers) i Stockholm men nu i Malmö blir det bara 13 000 eller 15 000. Inte för att det spelar någon roll men isånna fall skulle det ju var den största i Eurovision historien. Hehe aja vad kan jag göra åt det Var ligger friends arena??? + hoppas inte det blir dålig svenne engelska i programet.... skulle dööö isåfall! I Stockholm. Är det inte Solna (Stockholm typ men ändå)? [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
9 jul, 2012 10:00 |
|
Borttagen
|
Hoppas mina föräldrar får tag på biljetter så att vi kan se eurovision LIVE!!!
Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jul, 2012 21:51 |
|
Goizan
Elev |
Det kommer bli så kul
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
13 aug, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen