Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
OjOjOjOjOOOOJ vad jag älskar dig !
Du har sån talang, fantais och OMG vad bra kapitlet var! Kan inte bärga mig tills jag får läsa mer, hela du är ju helt makalöst fantastisk och vilken begåvning ! DU skriver på ett underbart sätt, välskrivet & med en bra handling! Kärlek till alla! 17 jun, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
*död*
17 jun, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
GUD VAD SNÄLLA NI ÄR, ÄLSKAR ER - NI ÄR BÄST ♥
17 jun, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ♥!GUD VAD SNÄLLA NI ÄR, ÄLSKAR ER - NI ÄR BÄST ♥ 18 jun, 2012 08:35 |
|
LauraTree
Elev |
Nu har jag läst alla kapitel och är helt fast! Du är fantastisk!
*Dubbelbevakar* 18 jun, 2012 08:53 |
|
JosefinFini
Elev |
Du skriver verkligen helt supermegaamazingjättebra!!!
![]()
18 jun, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Ni är bäst!!! Ska skriva mer så fort jag får min dator !
18 jun, 2012 11:54 |
|
Lucy och Rose
Elev |
18 jun, 2012 15:58 |
|
mine
Elev |
OMGOMG först Albus Potter som jag inte hunnit läsa klart ännu men har börjat och nu den här, hur fantastisk får man vara?
Att skriva så underbart, vilken fantasi är det ens möjligt. Får jag fråga vad vill du satsa på när du blir stor? Jag tycker du är AWESOME på att skriva och har talang och en helt underbar fantasi, det är fantastiskt. OFC att jag bevaka denna skönhet 19 jun, 2012 22:38 |
|
Lucy och Rose
Elev |
19 jun, 2012 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen