Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Jaa, jag med! ♥ Jag med! Jag tror dem blir ihop.♥ Det som Mona sa när hon spådde Vanessa passar in på det. 25 jul, 2012 13:12 |
|
Borttagen
|
Oh, älskar Engelfors-trilogin! ♥ Min favoritkaraktär är nog Linnéa, hon är så skön =D
25 jul, 2012 13:44 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Citat: Författarna har lite press på sig, sista delen måååste bli bra. Och jag hoppas verkligen att de gör ett bättre jobb än vad Suzanne Collins gjorde med Hunger Games, den serien fick ett riktigt dåligt slut tyvärr Tycker du? Ms.Markus Jag tror hon gjorde det bästa! För om hon skulle ha varit i arenan (om det är det som tråkar ut boken) så skulle det ju inte ha blivit verklighetstroget nog och då skulle kritikerna ha fått mycket att kritisera eftersom det inte är en fullt Fantasy! Om hon gjorde två böcker och struntade i slutet och sista boken, så skulle slutet blivit för hastigt och allt förstörts. Så sista boken ska nog visa hur grym människans sida är i krig och hur någon (som tillhör de goda, t.e.x Gale) kan göra så fel saker... även han! Så jag vet inte riktigt om hon gjorde ett dåligt slut, för det fanns nog inte så mycket annat. Dessutom så tycker jag att för lyckliga slut förstör allt, för i verkligheten är inte alltid sluten lyckliga. Men nu i Nyckeln, så är det ju en fantasy och därför så kan de klura till det annorlunda! 25 jul, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Jag shippar
Spoiler: Tryck här för att visa! Till 100%, älskar verkligen dem haha 26 jul, 2012 19:21 |
|
Radioanka
Elev |
Oh, jag med! De borde ju bli ihop, Mona sa ju det. happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 26 jul, 2012 19:31 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med, det är ett så perfekt par ♥Jag shippar Spoiler: Tryck här för att visa! Till 100%, älskar verkligen dem haha ![]()
27 jul, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
Random, men jag tycker den här låten symboliserar Elias så mycket av någon anledning, eller
På något sätt hans och Linneas förhållande till varanda eller vad man ska säga. http://www.youtube.com/watch?v=c1O9DyFLIKo 4 aug, 2012 09:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Linnessa for the win. otp otp otp
det var så obvious redan i första boken, haha. och jag hoppas att nyckeln blir jättelång. eftersom att eld är längre än cirkeln borde nyckeln bli... ÄNNU LÄNGRE! ^_____^
5 aug, 2012 22:21 |
|
ernin
Elev |
5 aug, 2012 22:35 |
|
scarhead
Lärare |
5 aug, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen