Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Vi kommer även vlogga och ta mycket bilder från träffen! Nu har det däremot uppstått en liten kluring när det gäller tiderna, men all exakt information kommer ni få i morgon eftermiddag/kväll! AAAAH VÄNTA JAG VILL VLOGGA 8D Min kamera kan filma HD, det ni Fast jag vill ju fota.. Äh, jag paxar fotograferandet! ;P Tillsammans med er. MIN KAN FILMA HD OCKSÅ OCH ÄR EN NIKON, SCREW THAT! Näh men.. skulle vilja vlogga för att min kamera och jag måste få lära oss att samarbeta (jag skojar inte, den var skitgrinig igår och vägrade fokusera, den stängde bara av sig </3) MIN ÄR OCKSÅ NIKON HAH Den har 16 megapixlar ;3 Fast den är inte systemkamera.. Min är rätt glad, men jag har bara haft den tre veckor också.. Den har åkt i golvet fem gånger redan. Min är.. 14.1 Megapixlar och ser ut som en systemkamera, fast mindre. SCREW THAT! Vänta, har du en Nikon Coolpix S3300? :3 För jag har en Nikon Coolpix L30 Jaaa, en lila Men du kan vlogga så kan jag reservfilma lite om du vill ha från två håll, typ. xD Fett coolt! Var på väg att köpa en sån men sen kom mamma och övertalade mig om att köpa en som är 600 kr dyrare, men det var det värt XD Det kan du göra, blir awesome! :3 Edit: Min kamera heter Nikon Coolpix L310 inte Nikon Coolpix L30 XD 15 maj, 2012 13:25 |
|
Alice...
Elev |
15 maj, 2012 18:27 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Alice...: Miyuki MIN MAMMA SÄGER ATT JAG KANSKE INTE FÅR KOMMA!!!1!!!!ONE!!!111!! AHHHH NOOOOOOO WUT, OH NO! ![]()
15 maj, 2012 18:28 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Alice...: Miyuki MIN MAMMA SÄGER ATT JAG KANSKE INTE FÅR KOMMA!!!1!!!!ONE!!!111!! AHHHH NOOOOOOO WUT, OH NO! JAHH MEN JAG KANSKE FÅR, jag får se det på den ljusa sidan ;___;
15 maj, 2012 18:29 |
|
GinnyOlivia
Elev |
15 maj, 2012 18:30 |
|
Alice...
Elev |
15 maj, 2012 19:16 |
|
Ginny00
Elev |
15 maj, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Nu när vi fått reda på allt om hur det kommer bli i Uppsala så kommer här en genomgång på allt vi kommer göra under dagen (Viktigt att läsa
* Vi kommer inte paxa platser vid scenen på morgonen så alla ska träffas på centralstationen kl. 12:10 precis som planerat. * Vi ska träffas vid den stora statyn som står utanför centralstationen, inte den svarta utan den gröna: ![]() Om ni har svårt att hitta där kan ni få mitt mobilnummer så kan ni smsa mig när ni kommer, då skickar vi iväg någon som går och möter er. * När alla träffats där tar vi en buss går vi till stadsträdgården där vi spelar Quidditch, lajvar, leker lekar (FOTLEKEN FTW!) och har det mys * Runt klockan 15:15 börjar vi gå mot hållplatsen (Vretgränd) som vi ska ta bussen till fyrishov i från, och där i från tar vi buss till fyrishov. * Klockan 16:00 börjar själva festivalen men vi kommer vara där runt 15:35, detta för att vi ska hitta till själva området och ange en plats där vi träffas efteråt om vi måste dela på oss. När Festivalen slutar vet vi inte exakt men det kan ta en eller två timmar :3 Kram! 16 maj, 2012 14:49 |
|
si_tonks
Elev |
GUYS, ERIC SAADE KOMMER ATT VARA DÄR!
Vad ska vi ha för att skydda oss mot hans fans? Lasersvärd? Paraplyer? ![]()
16 maj, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: GUYS, ERIC SAADE KOMMER ATT VARA DÄR! Vad ska vi ha för att skydda oss mot hans fans? Lasersvärd? Paraplyer? Jag vet! Vänta lite.. ska bara ringa ett samtal :3 16 maj, 2012 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen