Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stoneslow
Elev |
Okej då. Jag har liiite svårt för henne. Hon oroar sig så mycket och ska vara alla till lags. Hon borde släppa loss lite och strunta i reglerna. För att orkar rädda världen måste man ha skoj emellanåt
TONKS!
8 jul, 2012 02:21 |
|
harrypotter87
Elev |
8 jul, 2012 10:44 |
|
Staz
Elev |
Hermione är liiite väl strikt... som Stoneslow sa, hon borde släppa loss lite mer
WILL<3 8 jul, 2012 10:47 |
|
Goizan
Elev |
8 jul, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2012 10:54 |
|
harrypotter87
Elev |
8 jul, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om henne men hon är inte min favo.... Men Emma Watson är i alla fall den rätta för att spela Hermonie
8 jul, 2012 10:58 |
|
Hannahamanda
Elev |
hon är underbar ♥
8 jul, 2012 23:03 |
|
Patronuslight
Elev |
Hur kan man inte gilla Herminoe Granger?
EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 8 jul, 2012 23:39 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
9 jul, 2012 09:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen