The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Josefin_Weasley: Jättebra som vanligt Syrran ♥ Älskade drömmen. Den var spännande och det var roligt att läsa något man inte redan visste skulle hända Och ta den tid på dig du behöver för att skriva kapitel fyra. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!! Min planering är borta så jag vet knappt vad som händer i kapitel 4, vilket suger... Skrivet av Borttagen: Jag bara älskar ditt sätt att skriva!!! Du beskriver bra, bryr dig inte om det går dåligt för en av huvudkaraktärerna och... och.... DU ÄR BÄST! Bryr mig inte? =) Kanske för att det ska gå dåligt? Tyvärr. Jo, men ändå XD 21 maj, 2012 16:20 |
|
Ginny00
Elev |
Förresten, alla ni som skriver drömmen - Hur vet ni att det var en dröm?
21 maj, 2012 19:02 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 maj, 2012 19:10 |
|
tjejigadia
Elev |
21 maj, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Jag skrev ju "drömmen lr vad det nu var", typ.
Oskyldig!!! 21 maj, 2012 22:36 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Oh God, måste du ställa så svåra frågor? XP
Jag tänkte mer att "drömmen" var en bra benämning på det som skedde, även om vi inte vet om det faktiskt var en dröm
22 maj, 2012 22:50 |
|
Ginny00
Elev |
BAJS!!!!!
(Hon glömde logga ut hemma hos Aivilio. Hehe) (OLIVIA NÄR JAG SER DIG NÄSTA GÅNG SÅ SKA JAG DÖDA DIG SÅ DU VET) 27 maj, 2012 11:30 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Hahaha XD Mugglisrape!!!! :3BAJS!!!!! (Hon glömde logga ut hemma hos Aivilio. Hehe) (OLIVIA NÄR JAG SER DIG NÄSTA GÅNG SÅ SKA JAG DÖDA DIG SÅ DU VET)
27 maj, 2012 18:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: Hahaha XD Mugglisrape!!!! :3 BAJS!!!!! (Hon glömde logga ut hemma hos Aivilio. Hehe) (OLIVIA NÄR JAG SER DIG NÄSTA GÅNG SÅ SKA JAG DÖDA DIG SÅ DU VET) Dessvärre .-. Ooookej, jag lägger detta här också: _________________________________ Åh, alltså.. (Spoiler för otroligt mycket gnäll) Spoiler: Tryck här för att visa! Och mitt i det här så kommer mitt skrivande. Om jag inte skriver sviker jag er. Om det inte kommer mer sviker jag er, då väntar ni på inget. Jag läser själv fanfictions, jag vet hur jobbigt det är när man MÅSTE ha mer och det inte kommer. Och så gör jag det själv! Förlåt, men jag vet inte när jag orkar börja skriva igen. Kanske aldrig, även om det gör ont ont ont att säga. Eller jo, förmodligen någon gång, men inte som det ser ut just nu... Snälla, bli inte besvikna nu. 27 maj, 2012 18:51 |
|
HannaPanna
Elev |
Ginny00: Såklart vi inte blir besvikna!! ♥
Det har varit helt ***** AWESOME att läsa din ff! ♥ Finns en uggla bort om du vill prata ♥♥
27 maj, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen