Kaniner
Forum > Mugglarportalen > Kaniner
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Whya
Elev |
Det är sjukt konstigt! Jag förstår inte hur folk kan hitta så många.. Det är du och jag Lucy, kaninernas värsta mardrömmar
7 apr, 2012 00:17 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Whya: Det är sjukt konstigt! Jag förstår inte hur folk kan hitta så många.. Det är du och jag Lucy, kaninernas värsta mardrömmar Mm. Fast jag är ju bara lite elak. *morra dovt* Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 apr, 2012 00:18 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy :Skrivet av Whya: Det är sjukt konstigt! Jag förstår inte hur folk kan hitta så många.. Det är du och jag Lucy, kaninernas värsta mardrömmar Mm. Fast jag är ju bara lite elak. *morra dovt* Jag kör mer på den genomonda stilen, med huggtänder och blod droppande ur mungiporna. Sen får man ju inte glömma den röda stiliga svansen!
7 apr, 2012 00:21 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Whya: Skrivet av LucyMalfoy :Skrivet av Whya: Det är sjukt konstigt! Jag förstår inte hur folk kan hitta så många.. Det är du och jag Lucy, kaninernas värsta mardrömmar Mm. Fast jag är ju bara lite elak. *morra dovt* Jag kör mer på den genomonda stilen, med huggtänder och blod droppande ur mungiporna. Sen får man ju inte glömma den röda stiliga svansen! Fast jag är ond som fan. Är halv vampyr och halv varulv. Det var gott Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 apr, 2012 00:27 |
|
Whya
Elev |
Haha, ja, du kanske slår mig då! lyckades faktiskt just äta upp en grön liten stackare. Kände mig riktigt stolt. kan man på nåt sätt se hur många kaniner man fått tag på?
7 apr, 2012 00:29 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Whya: Haha, ja, du kanske slår mig då! lyckades faktiskt just äta upp en grön liten stackare. Kände mig riktigt stolt. kan man på nåt sätt se hur många kaniner man fått tag på? Jag vet inte. Jag lyckades få till ett gott bett i en djur hal en hjort. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 apr, 2012 00:33 |
|
J-star Black
Elev |
Känner mig jättelöjlig över vatt jag lyckats fånga trettio stycken när det finns de som fångat över hundra
![]() ![]()
7 apr, 2012 00:42 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av J-star Black: Känner mig jättelöjlig över vatt jag lyckats fånga trettio stycken när det finns de som fångat över hundra Snälla du! Jag har bara fångat en!
7 apr, 2012 00:45 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av J-star Black: Känner mig jättelöjlig över vatt jag lyckats fånga trettio stycken när det finns de som fångat över hundra Var stolt över att du lyckats fånga några. *morrar dovt* Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 apr, 2012 00:46 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Whya: Skrivet av J-star Black: Känner mig jättelöjlig över vatt jag lyckats fånga trettio stycken när det finns de som fångat över hundra Snälla du! Jag har bara fångat en! Skrivet av LucyMalfoy :Skrivet av J-star Black: Känner mig jättelöjlig över vatt jag lyckats fånga trettio stycken när det finns de som fångat över hundra Var stolt över att du lyckats fånga några. *morrar dovt* haha, ok ![]() ![]()
7 apr, 2012 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen