Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
31 jul, 2012 08:42 |
|
Ginny!!!!
Elev |
31 jul, 2012 09:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag saknar Vipratten otroligt mkt! Hon har inte loggat in på typ evigheter :'( ♥
Och så saknar jag Victoire Weasly. Allra mest att träffa henne irl igen, men även över mugglis. Det är för länge att inte chatta på tio timmar! Samma säk gäller Celest Gaunt, det var alldeles för många timmar sen vi chattade! 31 jul, 2012 09:44 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Luna.Lovegood SLARVER PÅ INGÅNG!
31 jul, 2012 09:53 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Wow... Det fungerar verkligen... Du tycks alltid logga in när jag skriver någonstans att du ska logga in xD 31 jul, 2012 09:56 |
|
Victoire Weasly
Elev |
31 jul, 2012 10:13 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Hur bär jag mig åt? Båda ni loggade in precis när jag gjort inlägget typ? O_O Telepati igen? xD 31 jul, 2012 10:24 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Hur bär jag mig åt? Båda ni loggade in precis när jag gjort inlägget typ? O_O Telepati igen? xD Nää, mamma som väckte mig för frukost ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Emma, jag saknar dig ♥ Tur att vi nog kommer träffas imorgon ♥
31 jul, 2012 10:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
31 jul, 2012 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen