Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sissi
Elev |
|
|
Borttagen
|
Jenny ~ Inte idag, det hinner jag inte och imorgon ska vi till Haparanda och troligtvis följer en hund med hem
3 mar, 2012 17:23 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Inte idag, det hinner jag inte och imorgon ska vi till Haparanda och troligtvis följer en hund med hem Okej. Ska ni skaffa hund? Nice! ![]()
3 mar, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Inte idag, det hinner jag inte och imorgon ska vi till Haparanda och troligtvis följer en hund med hem Okej. Ska ni skaffa hund? Nice! Kanske kommer kap i övermorgon. Och ja, vi ska skaffa hund 3 mar, 2012 17:26 |
|
Sissi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Inte idag, det hinner jag inte och imorgon ska vi till Haparanda och troligtvis följer en hund med hem Okej. Ska ni skaffa hund? Nice! Kanske kommer kap i övermorgon. Och ja, vi ska skaffa hund vilken ras? 3 mar, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Inte idag, det hinner jag inte och imorgon ska vi till Haparanda och troligtvis följer en hund med hem Okej. Ska ni skaffa hund? Nice! Kanske kommer kap i övermorgon. Och ja, vi ska skaffa hund Vi har en hund, han heter Ludde, och är väldigt lekfull. Han är inte ens 1 år ännu. Han fyller i Augusti! 4 mar, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
Hon är en Cavalier king charles spaniel. Förlåt, har inte tid att skriva...
7 mar, 2012 14:09 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hon är en Cavalier king charles spaniel. Förlåt, har inte tid att skriva... Gör inget, vi väntar! ♥ ![]()
7 mar, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Hon är en Cavalier king charles spaniel. Förlåt, har inte tid att skriva... Gör inget, vi väntar! ♥ Tack! Kanske kommer nån gång i veckan men måste ju vara lite med Isla nu när hon är ny. 7 mar, 2012 14:16 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Hon är en Cavalier king charles spaniel. Förlåt, har inte tid att skriva... Gör inget, vi väntar! ♥ Tack! Kanske kommer nån gång i veckan men måste ju vara lite med Isla nu när hon är ny. Jag förstår dig! ♥ Så hunden fick heta Isla? Fint! ![]()
7 mar, 2012 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen