gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
VattenBlå
Elev |
Njaaaaa, det finns inte direkt någon som jag inte skulle ha något emot att möta i en mörk gränd xD
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor!
30 jun, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Petunia om hon räknas som ond. Annars blir det nog Narcissa.
30 jun, 2012 17:22 |
|
Alert
Elev |
Bellatrix Lestrange
Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 30 jun, 2012 17:28 |
|
Tonks_xD
Elev |
30 jun, 2012 17:48 |
|
MichaelCorner
Elev |
Antonin Dolochov
30 jun, 2012 19:32 |
|
Lunaaa
Elev |
30 jun, 2012 20:03 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Bellatrix, och jag gillar faktiskt hela familjen Malfoy
Eller kanske inte Lucius... nja, jag vet inte! Jag gillar iaf Narcissa, som ljuger inför självaste Voldemort om Harry (ni vet säkert vad jag menar, i slutet på sista boken, men jag vill inte spoila för mycket!), och räddar både Harry och Draco! Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor!
30 jun, 2012 20:08 |
|
Tamburlaine
Elev |
Narcissa, helt enkelt för att hon älskar sin son så mycket att hon trotsar t.o.m Voldemort för att skydda honom
Bellatrix är också fin, speciellt i filmerna. Fast hathat på henne över att hon dödar Sirius </3 Och Grindelwald!
30 jun, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Haha, jag älskar att läsa/se på scener där ondingar är med - tycker skitmycket om Snape (god, jag vet, men elak), Bellatrix, Voldemort, Malfoys ... the list goes on
30 jun, 2012 23:05 |
|
PotterHunger
Elev |
Bella. Hon är ju ond om någon.
Draco är också okwj, men kan han verkligen tillhöra "de onda"? Han är snarare rädd och lite osäker på var han ska stå. Läs min profil för info... 30 jun, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen