Bellatrix dotter
Forum > Fanfiction > Bellatrix dotter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley<3
Elev |
Superbra! Gör inget men snälla skriv lite hur Dracos perspektiv nästa gång också!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 28 feb, 2012 20:00 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
28 feb, 2012 20:00 |
|
Weasley<3
Elev |
okej
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 28 feb, 2012 20:01 |
|
96hpevanescence
Elev |
28 feb, 2012 21:16 |
|
onlyoliviaa
Elev |
28 feb, 2012 21:36 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Tack! ♥ Skrivet av onlyoliviaa: Kan du inte skriva ur Bellatrixs perspektiv SNÄLLA ♥ Jo det kan jag väll, men kanske inte på ett tag....måste skriva ur Rons, Dracos, lite mer Hermiones, och nu Bellatrix...sen har jag lite andra oxå jo http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 28 feb, 2012 21:54 |
|
96hpevanescence
Elev |
28 feb, 2012 21:55 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence:
Skrivet av YoshiFriend <3:
Tack! ♥ Vsg♥ Naw :3 ska försöka hinna skriva ett nytt kapitel.imorgon =) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 28 feb, 2012 22:01 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3:
Skrivet av 96hpevanescence:
Skrivet av YoshiFriend <3: Tack! ♥ Vsg♥ Naw :3 ska försöka hinna skriva ett nytt kapitel.imorgon =) Yey
28 feb, 2012 22:03 |
|
onlyoliviaa
Elev |
28 feb, 2012 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen