Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Professor McGonagall
Elev |
jÄTTEBRA!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 21 feb, 2012 11:54 |
|
Hope Potter
Elev |
21 feb, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Super bra!!!!!
(ny läsare) 21 feb, 2012 18:07 |
|
Miss Black
Elev |
21 feb, 2012 20:09 |
|
Professor McGonagall
Elev |
När kommer det mer?
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 21 feb, 2012 22:19 |
|
AlexZz
Elev |
Kapitel 17: Obekväm olycka…
”Är det ditt hus!?” Frågade Amelia med stora ögon. Vi hade stannat vid ett mindre hus som såg ut att komma direkt ur en sagobok. ”Nej det här är stallet, huset är där borta!” Svarade Tim och pekade mot ett stort hus lite längre bort, det såg i alla fall modernt ut. Reg log när han hoppade av släden och tog ned min och Amelias koffert från släden, Tim tog ned Regs. Amelia var så uppspelt att hon tog min koffert och släpade på den istället för sin egen. ”Du Am-” Jag lät inte Tim avsluta meningen eftersom jag armbågade honom hårt i sidan. ”AJ!” Sa han argt men förstod sen att hennes var lättare än min, så han lät det vara. Så jag och Amelia släpade på varandras koffertar hela vägen fram till huset. ”Vänta lite nu… är inte min koffert marinblå?! ELIZA!” Sa hon irriterat och började jaga mig. Amelia var snabbare än jag trodde! Hon jagade mig förbi Tim och Reg och ut i den djupare snön nära skogen. Sedan vände jag mig snabbt om och gjorde en lång båge så jag kom undan Amelia, för stunden. Tim och Reg stod vid huset och skrattade så dem kiknade och Tim hade tårar i ögonen. Jag vände mig om och såg efter Amelia som var mycket närmare än jag trodde hon skulle vara så jag vände snabbt om och sprang omkull Reg. Och värst av allt, när jag sprang omkull honom föll vi båda på marken och våra läppar möttes..! Bara inget händer nu... . .
21 feb, 2012 23:20 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!!superduperbra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 21 feb, 2012 23:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
22 feb, 2012 07:40 |
|
Mikaela120
Elev |
Shit vad bra!!!
22 feb, 2012 12:17 |
|
Bombarda
Elev |
OOOOOOOOOH!
Awesome fanfic, helt underbart mysig ! Skriv mer så fort du kan Bevakar ♥ Kärlek till alla! 22 feb, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen