Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Estelle
Elev |
Chips >.<
She thinks you are the chosen one. I am the chosen one. Ahu! 28 jan, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
Pringles :'3
dvs: chips :p 28 jan, 2011 20:56 |
|
mitchan
Lärare |
28 jan, 2011 21:05 |
|
WaitingRose
Elev |
För det är fredaagsmyys!
Papoy! Papoy! 28 jan, 2011 21:08 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pringles :'3 dvs: chips :p Kan inte äta pringels sen den där jäkla teveserien jag såg.. nyss D: Ta mina, de var äckliga. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 21:11 |
|
ikka
Elev |
Jag äter ingenting, men blev väldigt sugen på kokosbollar... :c
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 22:32 |
|
soratanaka
Elev |
Jag äter mina hemmagjorda, smörade popcorn. Onyttigt som sjuttsingen, men ruskigt gott! :'> Mycket bättre än de gamla chipsen..
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 22:34 |
|
ikka
Elev |
^Åh vad gott! Nästan glad ändå att jag inte orkar hämta något xD Försöker vara nyttig, det funkar nästan. Ibland.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 22:35 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av ikka: ^Åh vad gott! Nästan glad ändå att jag inte orkar hämta något xD Försöker vara nyttig, det funkar nästan. Ibland. Mandariner är gott. ♥ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 22:38 |
|
ikka
Elev |
^Oh ja! Jag älskar mandariner ♥ De flesta frukter är goda C:
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen