Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycker Bellatrix, Luna, Lucius, Draco, Rowena och Neville är fina namn
1 sep, 2012 23:38 |
|
Lowawa
Elev |
Bellatrix och Luna
1 sep, 2012 23:40 |
|
JosefinFini
Elev |
1 sep, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Luna,Bellatrix, Draco och Voldemort och många fler
2 sep, 2012 00:10 |
|
lily99
Elev |
Skrivet av GinnyLover: Bellatrix, det passar henne väldigt bra. Luna, hur många finns det som heter det? Hermione, ganska ovanligt. Ginerva, ja och så älskar jag att det blev Ginny sen! Draco, så coolt! 2 sep, 2012 08:21 |
|
Borttagen
|
Luna, Penelope, Minerva, Ginerva, Ravena, Dolores, Hermione och Godric
2 sep, 2012 18:50 |
|
VattenBlå
Elev |
2 sep, 2012 19:23 |
|
Cailine
Elev |
Lucius är helt fantastiskt, det passar så perfekt. Om jag får en son ska han heta Lucius, det är ett så vansinnigt vackert namn,
![]() ![]()
2 sep, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Bellatrix, Lucius och Armando!
2 sep, 2012 19:47 |
|
Hermia
Elev |
James, Lily, Rowena, Lucius, Bellatrix, Penelope, Luna, Dolores, Petunia, Salazar, Parvati, Lavender, Pansy, Cedric, Myrtle och Nicholas är namn jag tycker väldigt mycket om
Once a MADling, always a MADling 2 sep, 2012 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen