Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco
27 aug, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Draco ofc
28 aug, 2012 15:20 |
|
lily99
Elev |
bellatrix
28 aug, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Snape klart! Han är min favorit karatär.
28 aug, 2012 16:13 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Severus & Bellatrix ofc!
Imagination and dreaming is my life 28 aug, 2012 17:47 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
1 sep, 2012 00:09 |
|
DarkBells
Elev |
1 sep, 2012 02:18 |
|
.:Elise:.
Elev |
1 sep, 2012 07:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hm det är svårt xD
asså Severus räknas väl inte som dödsätare lr ja både och men han är ju egentligen god så då måste jag säga Yaxley där. jag tycker han är as cool och som tjej så klart Bella ![]()
1 sep, 2012 16:36 |
|
rosea
Elev |
Draco och Bellatrix, men JAG HATAT BELLATRIX FÖR HON DÖDA MIN BEBIS! (Dobby). Saknar dig för alltid Dobby-gubben!
TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen