@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:
23 jun, 2014 16:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
23 jun, 2014 16:23 |
|
Borttagen
|
jAG KAN INTE ENS TITTA PÅ DET HÄR jag vill också ha en Ogge-kram Och Oscar och Felix och Omar också såklart Men Ogge alltså ♥33333 23 jun, 2014 16:25 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D: Ååh, tråkigt D: ;;
23 jun, 2014 16:27 |
|
Borttagen
|
23 jun, 2014 16:28 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jaa D:Skrivet av Borttagen: lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D: Ååh, tråkigt D: Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah) Haha det är ju bra! c; Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c': ;;
23 jun, 2014 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Ja :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jaa D:Skrivet av Borttagen: lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D: Ååh, tråkigt D: Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah) Haha det är ju bra! c; Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c': Jag vill ocksååå ha 5sos merch, men jag behöver en ny mobil och behöver pengar till det : ((( Önskar mig dock merch i födelsedagspresent, så förhoppningsvis får jag något ^^ ------------------------ EDIT: Oh god någon skrev "taxicharmören" istället för "taxichauffören" jag gråter ahahahah ♥333 23 jun, 2014 16:33 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jaa D:Skrivet av Borttagen: lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D: Ååh, tråkigt D: Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah) Haha det är ju bra! c; Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c': Jag vill ocksååå ha 5sos merch, men jag behöver en ny mobil och behöver pengar till det : ((( Önskar mig dock merch i födelsedagspresent, så förhoppningsvis får jag något ^^ Ah ^^ ;;
23 jun, 2014 16:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Ja :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jaa D:Skrivet av Borttagen: lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D: Ååh, tråkigt D: Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah) Haha det är ju bra! c; Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c': Jag vill ocksååå ha 5sos merch, men jag behöver en ny mobil och behöver pengar till det : ((( Önskar mig dock merch i födelsedagspresent, så förhoppningsvis får jag något ^^ Ah ^^ 5SOS! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2014 16:49 |
|
Siriusis
Elev |
Jag gör det också ._.
Hai 23 jun, 2014 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen