Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16998 16999 17000 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

23 jun, 2014 16:17

yerAwizardThea
Elev

Avatar


JAG MISSADE ATT X HAR SLÄPPTS.
ER MY GAAAWD JAG DÖÖÖR D:

I ADORE ED SHEERAN ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

23 jun, 2014 16:23

Borttagen

Avatar




jAG KAN INTE ENS TITTA PÅ DET HÄR
jag vill också ha en Ogge-kram
Och Oscar och Felix och Omar också såklart
Men Ogge alltså ♥33333

23 jun, 2014 16:25

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

Ååh, tråkigt D:

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

23 jun, 2014 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

Ååh, tråkigt D:
Jaa D:
Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah)

23 jun, 2014 16:28

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

Ååh, tråkigt D:
Jaa D:
Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah)

Haha det är ju bra! c;
Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c':

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

23 jun, 2014 16:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

Ååh, tråkigt D:
Jaa D:
Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah)

Haha det är ju bra! c;
Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c':
Ja :3
Jag vill ocksååå ha 5sos merch, men jag behöver en ny mobil och behöver pengar till det : ((( Önskar mig dock merch i födelsedagspresent, så förhoppningsvis får jag något ^^


------------------------

EDIT: Oh god någon skrev "taxicharmören" istället för "taxichauffören" jag gråter ahahahah ♥333

23 jun, 2014 16:33

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

Ååh, tråkigt D:
Jaa D:
Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah)

Haha det är ju bra! c;
Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c':
Ja :3
Jag vill ocksååå ha 5sos merch, men jag behöver en ny mobil och behöver pengar till det : ((( Önskar mig dock merch i födelsedagspresent, så förhoppningsvis får jag något ^^

Ah ^^

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

23 jun, 2014 16:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
lumos1: JAG VET OMG! Men jag kanske inte hinner få dem (ja, jag beställde både vanliga och deluxe) innan jag åker vilket suger D:

Ååh, tråkigt D:
Jaa D:
Fast förhoppningsvis så kommer de på torsdag, eller så kan pappa hämta dem ^^ (han är brevbärare, hah)

Haha det är ju bra! c;
Alltså ååh jag tror att jag ska köpa 5sos merch också, om mina pengar räcker c':
Ja :3
Jag vill ocksååå ha 5sos merch, men jag behöver en ny mobil och behöver pengar till det : ((( Önskar mig dock merch i födelsedagspresent, så förhoppningsvis får jag något ^^

Ah ^^

5SOS! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jun, 2014 16:49

Siriusis
Elev

Avatar


Jag gör det också ._.

Hai

23 jun, 2014 17:02

1 2 3 ... 16998 16999 17000 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.